tisdag, januari 17, 2006

Början

Joo...nu har väl jag också blivit en bloggare. Fast nu blir jag nästan lite blyg av att dela med mig av mina tankar. Jag har aldrig varit en sån som skriver dagbok, vilket jag brukar ångra. För mitt minne är inte det bästa. Så jag tänkte att det här kanske kan bli en dagbok, det är liksom lite lättare att skriva när man skriver till någon, till dig alltså.
Vet inte om jag kommer att tröttna på det här om en vecka eller så, jag brukar tröttna på saker rätt snabbt.

Vad ska man skriva här egentligen? Ska jag berätta om min dag kanske...? Det har ju inte hänt nåt spännande. Lyckades kravla mig upp ur sängen vid åtta, var i skolan större delen av dagen, det var en lång dag. Tyckte inte att det var särskilt intressant idag. Sen gick jag och hämtade ut foton från julsittningen och promenerade sen hem i kylan, usch. Jag gillar inte minusgrader. Kan det inte bli sommar nu?! När jag hade kommit hem hade jag ingen känsel i varken fingrar eller tår. Och ville bara sova. Kylan tog all min energi. Jag ska bli en sån där som flyttar till Spanien när jag blir pensionär.

1 kommentar:

Anne Mari sa...

Velkommen til bloggverdenen kjäre deg:)